Za svaki sastanak
Sala za sastanke u FORUM 26 Business Center nudi idealne uslove za organizaciju najrazličitijih poslovnih događaja — od fokusiranih timskih sastanaka, internih radionica i prezentacija za klijente, do edukacija, predavanja i manjih konferencija sa oko 50 učesnika.
Sala je dostupna svim zakupcima poslovnog centra, ali i eksternim korisnicima koji traže pouzdano i reprezentativno mesto za svoje događaje.
Zakazivanje termina vrši se online, brzo i jednostavno, popunjavanjem kontakt forme.
Konferencijska sala od 101 m2, opremljena modernim kancelarijskim nameštajem i tehnologijom, uključujući projektor, ozvučenje, mikrofon, laptop sa osnovnim MS Office paketom, Wi-Fi, mogućnost video konferencijskih poziva, podesivo osvetljenje, grejanje, hlađenje, ventilaciju svežim vazduhom, kao i aparat za kafu i vodu, nudi sve prednosti profesionalnog okruženja u poslovnom centru za vaše sastanke, radionice, seminare ili predavanja. Za dodatnu pomoć u organizaciji ovih događaja, naši zakupci iz ugostiteljske industrije vam mogu pružiti usluge keteringa.
Organizacija sale
Na raspolaganju su vam različite opcije za organizaciju Sale za sastanke, koje možete pogledati u nastavku. Dati su maksimalni kapaciteti za svaku opciju, koje možete dodatno modifikovati kako bi najbolje odgovarale vašim potrebama.
Manager sala I
Manager sala I
Manager sala I
Manager sala I